onsdag 30 oktober 2013

Odd Molly och KappAhl

Det har uppmärksammats förut.
Jag kan nog inte påstå att det handlar om kopior, men visst kom jag att tänka på Odd Molly när jag fick syn på de här plaggen.
 
En mjuk stickad tröja som mer är som en tunika. Fanns bara en enda kvar på rean och den var för stor, men jag ville prova och visst gillade jag den.
 

Snöre att knyta i nacken (mest dekoration) är en detalj som gör att den påminner om Odd Molly lite extra.

Mönstrade jeans, även de på rea. Visst för de tankarna till Odd Mollys jeans? Dessa var dock mönstrade överallt.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det är ju onekligen OM över båda plaggen. Kram

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Flippis sa...

Påminner en del ja. Fina plagg, gillar jeansen jättemycket, men ska hålla hårt i plånboken nu ett tag. Kramar och fortsatt fin Torsdag, solen skiner ju,i alla fall här..

Junitjej sa...

Det funkar med kopior ibland!