onsdag 23 oktober 2013

Snart träffas vi!

För bara ett litet tag sedan var jag på Freeport och upptäckte då att det varit försäljning av provkollektion. Det fanns en del finingar kvar, men vad gör väl det när jag befinner mig långt från de storlekarna. För då hade jag genast slagit till på de här fina:

Wow!

Miss Melton har jag i grått, men vilken humörhöjare den är i lila! 

 Jag lyckades ändå få med mig något från bottenskrapet i den stora lådan: top, linne och liten börs med lååånga fransar som säkert kommer sno in sig i det som finns i väskan...

Nu håller jag tummarna för att det jag spanade in i veckan finns kvar när det är dags för träffen!


4 kommentarer:

Mollymera sa...

Inte många dagar kvar!!!
Vilken tur vi har, pk utförsäljningen börjar på fredag, hoppas det finns något till oss på lördag! Provar från USA från 2008 till 2011 finns med!!
Har du läst dina mail? Om inte gör det :) Maria har mailat dig!!
Kramar

Unknown sa...

Ni får ha det så trevligt på lördag:) Kram

Anonym sa...

Hej! Kommer du ihåg vad den översta rutiga kappan kostade?
Mvh Anna

Fiona sa...

FIna fynd du gjort och den översta kappan är ju bara en sån drömgrej!
Ha en riktigt bra dag och lycka till på träffen!
Kramar