söndag 20 oktober 2013

Happy Friday!

Ja, nu är det ju inte fredag idag precis men happy Sunday är inget jag kommer utbrista då det oftast innebär stressigt arbete för mig. I fredags däremot såg middagen ut så här:

 
Det var länge sedan jag lämnade några avtryck här, men jag kikar in hos er alla via mobilen. Har strul med ögonen igen, tar olika mediciner som inte är några humörhöjare, medan jag väntar på operation.
Igen. Redan.
Jag som vill ha min syn i mååånga år till. Och jag vet ju hur läskiga de där operationerna är så jag får lite ont i magen bara jag tänker på det.
 
Våra planer för höstlovet fick läggas på is eftersom vi inte visste när det skulle bli operation. Nu vet vi och funderar på vad tusan vi ska hitta på. London passar ju inte så bra när jag ständigt är trött. Går det ens att hitta något nu? Ens på hemmaplan som Köpenhamn, Göteborg eller Stockholm?

5 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Så tråkigt att höra med dina ögon och jag förstår att du blir trött.... Hoppas att operationen går bra.
Massa kramar och ha en fin vecka
<3

Unknown sa...

Hu vad tråkigt med dina ögon. kram. <3

såg dock mycket smarrigt ut er fredagsgott.

Flippis sa...

Håller med, tråkigt att höra...Hoppas det reder ut sig på något vis. F ö ingen dålig fredagsmiddag. Storkram

Unknown sa...

Jobbigt med ögonen, hoppas det ordnar sig. Kram!

Helen sa...

Trist att vänta och oroa sig.
Hoppas du får tid snart så du kan fokusera.
Tror nog det går att hitta något.
Spa kanske?