söndag 24 mars 2013

Min man kan

Sitter framför TV:n och äter middag. Kollar runt vad som sänds och stannar till. Är detta verkligen sant?

Tydligen finns det ett program som handlar om att kvinnorna ska satsa på vad deras män klarar av. Bara där går ju jag igång. Varför kan inte kvinnorna?

Dessutom är uppdraget att mannen med en hand ska knäppa upp BH:ar på en massa uppradade kvinnor. Hur är detta ens möjligt? Vad skulle vara motsvarande för kvinnorna att göra om tävlingen var just "Min kvinna kan"?


5 kommentarer:

Fiona sa...

Haha! Låter helt sjukt!
Jag har i princip slutat att titta på TV för jag tycker det mest visas en massa skit och ofantligt med reklam.
Kram

Solid sa...

Hej!
Jag förstår fullständigt att du blir irriterad. Vad hände egentligen? och att man som kvinna nedlåter sig att få BH-banden uppknäppta i Tv övergår mitt förstånd. Kram

Flippis sa...

Det låter ju helt vansinnigt, tur att jag inte fick in den kanalen!! Hoppas du mår bra nu, Klem

Helen sa...

Misstänker att det var nåt amerikanskt på nån kanal vi inte har. =)
Snacka om att göda fördomar...

Fröken Abbe sa...

Nope, helsvenskt program på femman.