måndag 25 februari 2013

Tjolahopp, den är min!

Hade jag vågat göra en kullerbytta hade jag gjort det. För inte hade jag trott att den skulle dyka upp så där av en händelse och att jag skulle lyckas lägga vantarna på den.
 
När den dök upp frågade jag faktiskt säljaren om hon kunde tänka sig ett köp nu pris, och efter bara en liten stund fanns den att köpa direkt. Vilken tur att ingen annan hann före! Och vilken fantastisk säljare som ville lägga till "köp nu" till ett bra pris!
 
Men jag har ännu inte vågat använda den. Den här ställer man ju inte ifrån sig var som helst, fransarna ska ju inte behöva sölas ner av snö och slask.
 

Vacker insida!

6 kommentarer:

Titti08 sa...

Så fin.
Grattis från ett väskfreak.
Kram Titti

Dr Molly sa...


Riktigt ljuvlig!!

Hilde sa...

Ohh vad snygg. Grattis!
Kram

Lingonberrie sa...

Grattis till den fina!
kramar

Unknown sa...

Stort grattis från en som är grön av avundsjuka:) Kram

Flippis sa...

Grattis härifrån också, Klem Jättefin är den ju!