lördag 23 februari 2013

Freeport igår

Egentligen hade jag planerat för en roadtrip med mamma och syster Abbe, men då det tyvärr inte blev av tog Smakrådet med mig på en egen roadtrip istället. Första anhalten blev Freeport.
 
Odd Molly-butiken hade många fina plagg inne, men tyvärr inte i min storlek. Om det hade funnits hade jag nog köpt med mig flera. Hittade många plagg jag aldrig sett förut.
 
I fönstret fanns koftan jag så gärna vill ha. Tyvärr fanns bara den!

Så många fina plagg i rosa, cerise och lila!
Ceremony Dress Blossom fanns i många storlekar för 800 kr.

Åh, alla vita plagg kändes så fräscht!
Klänningen till höger hade en somrig turkos broderikant.

fin tunika i svart med rosa broderier!

Grå blus med vackra broderier.

Myskoftan fanns bara i minsta storleken.

2 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Kul med en utflykt till Freeport. Det ser ut att finnas mycket fint. Trist (bra för plånboken dock) när rätt storlekar inte finns inne.

Ha en fin lördagkväll!

kram

Gamla mamman sa...

Oj, så mycket fint de har nu! Hade varit roligt med en liten tur dit :-)

Kram!