tisdag 19 februari 2013

House of Hunter?

Nu har jag provar runt och kommit fram till vilken storlek jag behöver i Hunterstövlar. Men eftersom jag fått för mig att jag bara måste ha vita är det ju svårare eftersom de såldes för några år sedan.

Har hittat en enda nätbutik som kan ha dem, men har ju aldrig hört talas om dem. Så nu frågar jag er - har ni hört något om House of Hunter?

Jag har mailat dit men inte fått något svar.

I min lilla stad finns en outlet som säljer andra sortering från Hunter för 399 kr. Tyvärr bara upp till storlek 37. Men jag kanske ska ta en sväng in en dag i veckan för säkerhets skull...
Original Gloss Ice White

Eller vad tycker ni om de här i färgen chocolate? Finns för halva priset här i en butik.



 

3 kommentarer:

Solid sa...

Hej!
Chokolatfärgen är riktigt fin, praktisk dessutom.
Kram från Eva

Anonym sa...

Kolla hunterboots.com, där finns alla färger. Har köpt mina och barnens därifrån. Snabb leverans. Ella :)

Anonym sa...

Jag vill gärna ha ett par hunter stövlar. Såg i din profil att du bor i Skåne. Så jag borde kanske inte ha så långt. Var ligger denna affär?
Tack
Johanna