onsdag 6 februari 2013

Impulsköp

Texterna är inte precis vacker poesi, melodierna tar inte andan ur en.

Men någon gång i tonåren festades det ändå med just denna musik i bakgrunden. Och det är just de gamla klassikerna, nostalgin, som ledde till detta impulsköp. För några andra sånger, något de gjort de senaste tjugo åren, har i alla fall inte jag koll på.

Men när man nu ändå är i staden så...


Så om ett halvår hoppas vi på en fantastisk sommarkväll!
Då blir det Gyllene Tider.

Måste bara tillgägga att det är en jäkla skillnad på att köpa biljetter online och över disk. Jag trodde först kassörskan menade priset för en biljett, men det var för två. Snacka om pålägg när man köper via nätet!


5 kommentarer:

Mollymera sa...

Åhh, det vill jag oxå gå på!! Kan det bli bättre än höra dem i Halmstad?!!
Kramar

Hilde sa...

Men vad roligt med Gyllna tider:) Läste om flytten också, trist..
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Guuuuud vad roligt!! Jag vill också gärna se dem!
Får kanske nöja mig med min "kärlek" Robbie i sommar på Ullevi!

Kramar
Adela

Unknown sa...

Såg GT på deras allra första återföreningsturne för ganska länge sedan, det var magiskt! Kram

Gamla mamman sa...

Å vad roligt, det borde jag också få med mig!! När är det?

Kram kram