tisdag 13 november 2012

Hm, lite fräckt?

Jag har inte något självklart val när jag vill klä mig lite finare, till fest. Länge har jag velat ha en A-one silk strap dress i royal, men det har jag ju insett att det lär förbli en dröm.

Lite hopp fick jag dock när jag upptäckte att de såldes på Freeport, men så klart var jag ute för sent. Jag ringde till butiken och den trevlige killen tipsade om att hålla utkik på Tradera.
???

Jo, tydligen visste han att någon/några köpt på sig några klänningar för att sälja vidare på nätet. Argh! Det tycker jag allt är lite fräckt!

Men om någon nu mot förmodan skulle ha en till salu är det bara att hojta här eller maila till frokenabbe@hotmail.se
Kramar till alla er där ute!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åh visst är det skitirriterande att folk åker dit och roffar åt sig sånt som inte ska ha själva?! Hoppas du får tag i en:) Kram

Mollymera sa...

När jag kom dit på fredagensförmiddag fanns det 3 stycken A-one silk strap dress, en apricot en royal och en multi. Efter många sms och ett avslutande telefonsamtal blev det apricot till Pernilla och royal till mig. Lyckorus!!
Bläää till dom som köper bara för att sälja vidare!!!
Lycka till på jakten!
Kramar

Gamla mamman sa...

Hoppas du hittar en! Och jag håller med, det är ganska fräckt att köpa på Freeport för att sälja vidare på Tradera. Det värsta är när butiksinnehavare själva gör det!

Kramar

Anonym sa...

Jag som var i Barkarby på motsvarande utförsäljning kan säga att det var MÅNGA som hamstrade kläder för vidareförsäljning.... tycker det är bajs för att uttrycka mig milt. Och inte nog med det, sedan ska kläderna krängas av på diverse sajter till priser långt över det de själva gett. Ogillar mycket.... Men kram på dig i alla fall! Christine

Anonym sa...

Instämmer med föregående kommentarer. Kram A