tisdag 27 november 2012

Grundlurad!

Jaha, då har det hänt alltså!

Min Traderatid började med att jag var superförsiktig och skeptisk, övergick till ett mer avslappnat förhållningssätt, blev aningens nonchalant och tillbaka till skeptisk igen. Men så blev det ändå ett impulsköp av något jag verkligen inte ville missa. Och när man slår till på Köp nu hinner man ju inte göra alla de där försiktighetsåtgärderna.

Så nu sitter jag här totalt grundlurad och ska göra en polisanmälan. Helt verkningslös är jag säker på, men den ska ändå göras! Fy vad dum jag känner mig!
 

10 kommentarer:

Unknown sa...

Men herregud! Vad är det för stolpskott du har råkar ut för?! Alias please! Kram

Josanne sa...

Skriver under på vartenda ord som Linda plitat här redan! Kram!

Anne sa...

Å nej fan också! Jag har varit tvungen att polisanmäla två gånger :( Är hon/han kvar på T? I så fall vill även jag väldigt gärna ha alias!
Kram

My Odd Fashion sa...

Nej baske mej, sånt shit :( . Jag vill gärna ha alias.

Unknown sa...

hej
Ja ett alias vore ju finfint så man slipper råka på den idioten. Så jobbiga de är.
kram

Septemberflikka sa...

Skittrist! Det finns några riktiga stolpskott tyvärr :(

kram

Mollymera sa...

Vad surt!!
Jag väntar på traderavinst sen två veckor tillbaka, verkar inte komma något :(
Maila gärna mig alias
Kramar

Annelie sa...

Tack, skriv gärna vilket alias!!
Supertrist när något sådant händer! Får inte hända..
Kram

Anonym sa...

Instämmer med ovanstående inlägg, ett alias Tack, så att inte fler går på samma tabbe. Jag är dessvärre också för godtrogen för ofta, eftersom jag gärna väljer att lita på det goda och ärliga hos människan, vilket dessvärre inte alltid finns hos alla. Suck... Kram från Lisa :)

Hilde sa...

Nej fy fan rent ut sagt. Hur vågar folk vara så fräcka. Nu är det slut på Tradera för min del..
Hoppas det löser sig även om det är tveksamt..
Kram