fredag 23 november 2012

Ett delikat(o) tips!

 
Alltså, den här måste ni bara testa!
 
Delicatochokladbollar och glass - kan det bli en bättre kombination?!
 
Hade faktiskt aldrig hört talas om den innan, så det var ett infall som sedan tog slut i ett nafs. Nåja, kanske inte riktigt, för jag ville ju spara lite på den, men det blev faktiskt inget till Smakrådet. 
 
Trodde jobbet skulle bli en pärs i eftermiddag, men efter en rejäl innebandymatch var det riktigt kul! Och jo, jag gjorde faktiskt 10 mål! Mot riktiga små proffs... Trots att jag inte själv spelat sedan skoltiden..

3 kommentarer:

Solid sa...

Hej!

Du har fått en liten award från mig.
Kram från Eva

Gamla mamman sa...

Oj, oj, oj, det där måste vara något för mig! Tack för tipset!

God helg och kram från mig

Fiona sa...

Hej!
Den glassen lät ju som en glass helt i min smak.
Så kul med innebandy, här är en till som spelar (på hobbynivå)
Kram