söndag 25 november 2012

Bowlande julbord

Idag firades syster Abbe i storstaden med bowling och därefter julbord. Årets första och enda. Jag är inte sån som går ut med vänner på julbord och har man ingen stor släkt eller jobbar på företag så blir det alltså inte mer än så här. Och det är heeelt okej! Julmat äter jag gärna, men jag vill inte tröttna på det innan jul.
 
Syggaste outfiten i stan med de dojjorna...
Och rosa klot så klart!
 
Nu snurrar tydligen awards runt igen, något jag är lite kluven till. Till och med lilla jag har fått en av Eva, som känns så trygg. TACK! Tror minsann att hon slog huvudet på spiken där...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Verkligen läckra pjucks;) Kul med bowling, det var bra länge sen jag gjorde det. Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, fanns det inga råååska skor? :-) Tur du fick tag på det klotet i alla fall! Länge sen jag bowlade, blev lite sugen nu.

Kram och grattis till awarden!

Mollymera sa...

Samma för mig med julbord, åt årets enda igår på ett knökfullt Ikea. Vi har samma yrke och vi får heller inte julbord på jobbet.
Kramar