fredag 6 april 2012

Mollydejt på Freeport

Igår går tog jag ett avbrott i husrensningen för en liten träff på Freeport med söta Tigern, härliga Christina och Tigerns snygga mamma. Eftersom det inte var särskilt länge sedan jag var där trodde jag väl inte precis att det skulle ha kommit in något nytt. Så fel jag hade!

Eftersom mitt andranamn (borde nästan vara mitt första) är obeslutsam valde jag länge mellan de plagg jag provat, och hängde till slut tillbaka ett. Gissa om jag ångrar det nu!?

Det blev i alla fall två plagg som förljde med hem. Ett jag kände inte var något speciellt och ett som jag aldrig trodde att jag skulle få tag i själv utan bara få beundra på Christina.



Jag tyckte de hade fått in en del av de senaste årens plagg, alltså inte bara de lite äldre.


Mitt trevliga sällskap för dagen!

Återigen kunde vi konstatera att världen är liten då tigerfamiljen hade semestrat (!) i min lilla barndomsby.

Tack för en härlig skärtorsdag!

2 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Så roligt det var att träffa dig! Tack för en mysig dag fina! Mamma hälsar så mycket också :-) Synd du ångrar den där du hängde tillbaka. Den var väldigt fin, men dyker säkert upp på tradera. Annars vet du ju var Freeport ligger. Här provas det också fynd idag, och min mor heter obeslutsam i förnamn :-)

Ha nu en härlig påsk!

Kramar

dianasdrommar sa...

Härligt när man hittar nåt man har letat efter :) kram diana