söndag 8 april 2012

Swappa Drama Coat

Den är ljuvlig, drama coat! Så är det bara! Jag tvekade lite med den här, men jag var bara tvungen att testa! Och den är så fin och framförallt skön att ha på sig, men tyvärr är färgen inte den rätta för mig.

Så vill du swappa vore jag glad! Jag vill gärna få tag i en drama coat i en annan färg. Min är en trea och jag vill alltså swappa till en trea i annan färg, möjligtvis att det även funkar med en tvåa.

Tyvärr har det hänt något med tyget, ser ut som ett veck, men det syns inte mer än i närstudie.
 

 
Åh, vad jag önskar att färgen hade passat mig!


Lämna en kommentar eller maila mig på frokenabbe@hotmail.se

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tycker att den är jättefin på dig! Varför kan du inte ha blått? Den är ljuvlig Drama Coaten! Kram

Anonym sa...

Håller med Linda! Du passar ju verkligen i blått. Ibland har man ju en bestämd känsla själv vad man inte kan ha, för min del är det rött, medan andra gett mig komplimanger när jag har rött...mycket är nog en känsla som sagt.
Anna

Sofia sa...

Har du swappat bort denna nu?
Om inte kanske du har lust att sälja den till mig :)

Med vänlig hälsning, Sofia