lördag 28 april 2012

Min första swap och att vara borta

För ett tag sedan genomförde jag min första swap. Och det fungerade ju utmärkt eftersom det var härliga Javabönan jag swappade med! Dessutom hade hon skickat med en gåva som verkligen var i min stil!

Och plötsligt känns det helt rätt!

Jag har ju varit borta från bloggen ett tag, och det märks verkligen. Idag när jag skulle komma åt bloggen såg allting annorlunda ut och det gick alltså inte alls så fort som jag tänkt. Så jag får väl se när jag har tid att lära mig hitta allt igen.

Hoppas ni har en härlig dag i det växlande vårvädret!

3 kommentarer:

Solid sa...

Hej!

Så roligt att se dig här igen.
Igår hittade jag den försvunna tagsen till dramacoaten, jag skickar den gärna men har slarvat bort din adress.
Kramar från Eva

Gamla mamman sa...

Hej igen! Kul att se dig :-) Hoppas det går bra med er. Roligt med swap - har aldrig testat, men det måste jag göra nån gång!

Ha en fin kväll!
Kram

Unknown sa...

Roligt att se dig:) Kram