fredag 13 april 2012

Tankar...

Återigen har det stora C:et kommit in i vårt liv. På ett mycket snabbt och omtumlande vis. Jag kommer behöva förbereda mig på att ta hand om spillrorna trots att jag inget kan göra. Vara stark trots att jag blir arg. Varför ska livet vara extra orättvist mot vissa? Räcker det inte att någon redan tagit sig igenom något fruktansvärt en gång? Hur kommer det att bli? Hur kommer det att sluta?


Samtidigt fortsätter så klart livet som vanligt. Med jobb, träning och shopping. Som om ingenting hänt. Och kanske måste det vara så? Kanske behöver det få vara så? Just nu i alla fall, innan vi vet mer...

15 kommentarer:

Unknown sa...

Ja vad kan man säga - ingenting antar jag mer än att jag skickar dig massor med kramar och ett hopp om att orka.

Största kramen

Me and my life sa...

Usch. Vet ju inte vem. Men massa kramar så att du ska orka!!! Du är stark!!

Kram!

Titti08 sa...

Skickar många kramar från mig.....Kram Titti

Unknown sa...

Åh fy sjutton! Kan inte säga mer än att jag tänker på dig och ger dig en jättekram här i från Bergslagen.....

Helen sa...

Iblande kan det vara det bästa sättet att hjälpa/förhålla sig att just låta saker vara som vanligt.
Det är en trygghet i sig.
Kram!

Solid sa...

Hej!

Det är märkligt det där att vardagen på något sätt fortsätter trots vanmäktig väntan,kaos och ovisshet. Jag tror att det är någonting som inte är av ondo, vi behöver det vanliga när livet drabbar oss och gör vidrigt ont.
Mina tankar till dig och kramar från Eva

VivanDivanGoesFashion sa...

Men ååå, livet tar vändningar ibland som man inte förstår. Alla mina tankar till Er och 1000 kramar av styrka.
Kram
Vivvi

♥ Bina ♥ sa...

Kära fina du .. det är så orättvist :(

STOR KRAM

Mollymera sa...

Vill krama om dig, fina vännen!

Styrkekramar

Septemberflikka sa...

Åh fy vad orättvist! Skickar massa kramar.

Lindi Loo sa...

Stor KRAM.
Usch jag vet alltför väl. Håller mina tummar att det utvecklas åt rätt håll.

Anonym sa...

Åh kära du, vet inte vad som hänt, men jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra! Styrkekramar till dig /Christine

Pernilla sa...

C är ett elände. Hoppas att allt går vägen. Stooor kram fina du<

Anonym sa...

NEEEJJJJ
Massor av kramar och underbara tankar till dig o de dina , det måste gå bra!
Cia

Charlotte sa...

Denna C vad jag hatar denna sjukdom!
Jag önskar av hela mit hjärta att allt går mot rätt håll!

Många styrkekramar till dig!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥