fredag 6 januari 2017

Odd Mollys rea

Ajdå, ibland flyger fan i en!

Som när man har vänt dygnen, är vaken när det plingar till i mobilen och Odd Molly börjar sin 51% rea och faktiskt har hållit ut för att se om en viss tröja ska finnas kvar på rean och den gör det.

Och plötsligt fick jag syn på en t-shirt som jag sprang på i en lokal butik innan jul och då fick upp ögonen för. Bäst att slå till nu...

Hade det inte varit för att jag fick både mössa och halsduk i julklapp hade jag nog slagit till på det med.


Blir det någon reashopping för er?

3 kommentarer:

Titti08 sa...

Handlade hos Country Dreams när de hade bra rea innan jul.
Kanske var det Black Friday?
Ja nu kan jag ju inte handla, lika så bra det.
Kram Titti

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken Abbe sa...

Anna - kolla dina inställningar på ditt medlemskonto. Jag hade något fel där förut så jag fick inte heller mailen att funka, men efter kontakt med deras kundtjänst löste vi det.