söndag 15 januari 2017

Ett tveksamt reaköp

I helgen var jag på köpcentret och gjorde en räd. Det kommer ju en massa meddelanden från Kappahl hela tiden så jag tänkte att jag kanske faktiskt skulle ta och kolla in rean där.

Jag hittade en klänning som påminner om en som fanns i våras och snabbt gick åt. Denna tillhör dock XLNT så jag hade tur som hittade den minsta storleken i den serien, det fanns bara en kvar. Jag tycker att den känns kvinnlig och har ganska bra längd. Eftersom jag är kort och tjock brukar ju byxor och klänningar alltid vara för långa. Men jag vet inte riktigt... Trots att den var på halva priset kostade den ju några hundralappar och den lär ju inte användas förrän till sommaren.
Dumt att köpa redan nu?
Mörkblå spetsklänning med band i midjan.

Synd att det inte var fickor i sidan!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin på dig. :-) en kofta o stövlar nu så funkar den ju fint.
Behåll tycker jag.

Kram AnnaSC

Fröken Abbe sa...

Tycker du?
Men vad har man för färger till mörkblått?

Kram

Unknown sa...

antingen helsvarta, röda eller annan blå/marin skulle jag säga. eller lite beige/skinn också snyggt. i vår rosa
Kram AnnaSC

PS. säger jag som är URUSEL på att använda kofta <3