fredag 6 januari 2017

Håll värmen och var fin samtidigt

För ett tag sedan, långt innan den riktiga kylan kom, hittade jag några godbitar på Lindex reaställ. 

Det fanns rejäla linnen, linnen med smala axelband och leggings i merinoull. Jag slog till på ett svart linne, ett brungrått och svarta leggings. Leggingsen funkar utmärkt både till klänningar, tunikor och under jeansen. Linnena är perfekta att ha under tunna blusar som man vill använda trots att det är kallt ute.

Antagligen reades dessa för att det var fjorårets färger, för jag har sett att de fortfarande finns i sortimentet i svart, grått och blått.

Jag hade tur när jag köpte mina för det var nyöppningserbjudande med 25% på valfri vara och det gällde även nersatta varor. Någon dag senare var det ta 2 betala för 1 på all rea,

Eftersom plaggen är tunna är de perfekta att använda under tunna blusar när man ändå vill hålla värmen.

Fin liten spetskant så det gör inget om den tittar fram under blusen.

Ett litet tips från mig!

Inga kommentarer: