onsdag 8 juli 2015

Nya smycken från Edblad

Lite nya smycken från Edblad har hittat hit. Just nu har jag verkligen snöat in på just Edblad.  Vackra och prisvärda smycken. 

Sedan tidigare hade jag ett halsband som jag fått i julklapp av min mamma. Och i sommarpresent av mina kunder fick jag ett väldigt fint halsband och då började jag kika runt på ringar som passade till. 

Jag upptäckte ett exklusivt erbjudande och så var det kört. De är så vackra att kombinera.



Rejäla ringar som syns.

Igår kväll blev det en ny beställning. Det går ju bara inte att låta bli!

Gillar du Edblad?
Spana in deras online shopping med exklusiva erbjudande här!

3 kommentarer:

Helena sa...

Det är jättefina smycken! Jag har ett långt halsband som jag älskar.
Ringarna du valde är supersnygga!
Kram

Maria sa...

Jag bara ÄLSKAR Edblad smycken och trillade såklart dit på de riktigt fina erbjudanden =)
Hoppas att du har en bra sommar tjejen <3
Änglakramar Maria

Mariana sa...

så fina, aldrig köpt därifrån själv men min syster har smycken därifrån, jätte fina =D