måndag 1 juli 2013

Systrarna Abbe

I helgen skulle pappa Abbe firas. Jag blev ditskjutsad av mamma Abbe och när jag kommer fram står syster Abbe ute på gatan och letar efter något i bilen. Jag bara pekar och utbrister "Kolla mamma!".
När jag kliver ur bilen hinner syster Abbe påpeka att det är fult att peka, just innan hon upptäcker att vi har likadana klänningar, bara i olika färger. Vad är oddsen för det, liksom?
 
Därefter tror jag samtliga gäster frågade oss om det var likadana klänningar. Jajamensan!
Kan ju tillägga att det inte är så ofta systrarna Abbe tycker lika om något.
 

4 kommentarer:

Titti08 sa...

Lite kul!!
Fina klänningar!
Kram Titti

Flippis sa...

Twins? fina är ni i allafall, Klem och den är jättesnygg, har sett den IRL

Anonym sa...

Så fina ni båda är!! Lite kul med samma klänningar. Finns ju en del att välja på.. Hoppas kalaset blev lyckat!
Kram,
Annelie

Gamla mamman sa...

Vad lika ni ser ut att vara :-) Och skitsnygga både klänningar och syrror. Förstår att vi ses i helgen - vad roligt! Smsar dig :-)

Kram