torsdag 11 juli 2013

Lyx vs budget: Ljuslyktor

Har ni sett de här söta ljuslyktorna med fjäril och trollslända?
När jag fick syn på dem i en affär hajade jag till, för visst hade jag väl sett dem förut på nätet. Men det var något som inte stämde. Priset!
 
 
                    Lyx                         vs                   budget
             
 
Som ni ser på nedersta bilden finns de i alla tre varianterna i budgetversionen. Budgetlyktorna hittade jag i varuhuset "där du får mest för pengarna".
 
                          Cirka 95 kr                                    Cirka 30 kr



 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan verkligen löna sig att jämföra en del från butik till butik! Söta små ljuslyktor du hittat!
Kram,
Annelie

Sofia sa...

Där ser man Jag har en som jagt köpt för 55:- i en inredningsbutik den är märkt Madam Stoltz, på webben ska de som kostr 95:- vara från Bloomingville... Gissar att de du hittarde var från en tredje leverantör... Jag är lite nyfiken var det var förstås :-)

Fiona sa...

Åh! Jag ska till Österlen bästa vecka och då får det bli en tur till den butiken:)
Kram

Pernilla sa...

Jag vill också veta vart du hittat dem. Kommer inte på vilket varuhus som kör den slogan. kramar

Fröken Abbe sa...

Det är ett varuhus som bara finns på Österlen, alltså ingen kedja.
Kram

Sanna sa...

Jag köpte de i budget till Madde som present förra helgen. Det var på Smart buy som finns i Helsingborg och Löddeköpinge med.

Fina tyckte jag! :)

Ha en så skönt på vackra Österlen.

Kramis

Flippis sa...

Skulle just säga det att jag ju hade den stora lyckan att få dem och jag är superglad för dem, så himla fina även utan ljus också.Kramar