onsdag 10 juli 2013

Bästa sommarkvällen!

Den vackraste dagen.
Den härligaste platsen.
Den bästa sommarkvällen.
Den mest underbara sommarfesten.
Den mysigaste Flippfloppan.
Tack!


mycket finare i verkligheten!
Ett riktigt drömställe!
 
Som taget ur ett magasin med härligt doftande växter.


Tipsrunda med lekar, kul!

 
Generösa Flippis lurade oss att alla måste få en placering.
Sedan radade hon upp priser åt oss alla!
Som "hemliga lådan" jag köpte på marknad när jag var liten.

Det blåstes många såpbubblor för att få till bra bilder.
Eller var det bara för att det var kul?
 
En annan nostalgigrej.
Köpte ni också det här på marknad på 80-talet?
Nu även populärt på barnkalas och fulla tonåringar på Ibiza.
 
Vi satt ute länge och njöt...
 
...men ville absolut inte gå in.
 
Till slut var det ändå dags att ge sig av.
Ta farväl av den bästa sommarkvällen.
 

 
 


 


7 kommentarer:

Helena sa...

Åh, vilka fina bilder! Och vilken underbar dag vi hade :)
Så kul att träffa dig igen!
Kramar

Anonym sa...

Härliga bilder! Man längtar tillbaka m a s s o r! Hoppas det inte drjer så lång tid tills vi ses nästa gång.
Hur går det med det vi pratade om? 😉
Kramar
Jeanette

Flippis sa...

Men du...jag hade ju de bästa och mest tacksamma gäster jag någonsin haft där tror jag. Du var vacker som en dag, kära 19- åring! Stora kramar

Unknown sa...

Fina bilder här med:) Ser verkligen himla mysigt ut! Kram

Hilde sa...

Fina bilder! Jättekul att träffa dig igen..
Kram

Fiona sa...

Ja, vilken kväll och vilket plejs hon har, söta Flippis!
Men var tog all tid vägen?! Kände att jag inte fick pratat tillräckligt med dig. Jag hoppas att jag kan ta igen det någon dag:)
Kram

Gamla mamman sa...

Vad mysigt det var, ett riktigt paradis är det! Och så kul att få träffa dig igen - hoppas inte det dröjer så länge till nästa gång!
Kram