onsdag 16 maj 2012

När man behöver sälja lite...

Egentligen är det ju inte så att jag behöver sälja av, men när det inte känns helt rätt eller man inser att man faktiskt kan ha för många kappor, då är det väl dags?

Några vinterjackor måste avyttras, men jag antar att jag bör vänta med det till hösten?
Och eftersom jag har en ytterst blygsam blogg är frågan om Blocket eller Tradera är bäst?

Dessutom finns någon önskan om annan storlek. Kanske ska ta tag i det hela snart, men det är ju så svårt att bestämma sig...

           
    

11 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SofieJ sa...

Åh, den där spring-coaten :) Den är så himla fin, den är väl inte i storlek 2 o till salu?

Tradera eller blocket..svårt, jag har mest sålt på tradera för jag har lite fått intrycket att folk är lite mer försiktiga med att handla på blocket....

Shopaholic sa...

Jag är intresserad av din fina drama coat vilken storlek har du på denna och vad vill du ha?
Maila på pearl_999_aog@hotmail.com
Kram!!

Tindy sa...

Om du inte redan har sålt Dramacoat så maila mig gärna
todibo@hotmail.se
:)

Septemberflikka sa...

Tycker tyvärr att tradera går trögt just nu. Blocket har jag aldrig sålt kläder via. Kanske kan någon annan med " större" blogg lägga en blänkare? Min är ju inte så stor heller annars hade jag gärna hjälpt till. Eller FB om du har det?

Kram

Anonym sa...

Hej.
Är intresserad av din vackra Kappa
Vilken storlek har du på den, och vad kostar den ?

Mollymera sa...

Om jag vore du skulle jag prova med att sälja här på bloggen. Att byta storlek har du ju lyckats med tidigare. Fundera nu lite, så håller jag tummarna.
Kramar

Charlotte sa...

Synd att du inte har FB jag tycker de funkar bra.
Tradera funka också bra tycker jag.
Du verkar ha sålt en hel del redan. :-)
Lycka till vännen, hoppas du får bra betalt.
Kram!

Odd me sa...

Jag är intresserad av den långa ärmlösa klänningen och det är en rymlig 2:a eller normal trea. Min blogg är nog inte större än din men om du vill ha hjälp säg bara till. Själv säljer jag bara på fb och på bloggen nu. Kram

Unknown sa...

Så mycket vackert du tänker sälja, men du är så smal och fin att jag inte kan ha. ;-)


Bamsekram