lördag 5 maj 2012

Bokreans sista suck

Jag tyckte det skilde mycket mellan priserna på bokrean i år. Eller det lilla av bokrea det nu var... Det fanns i alla fall en bok jag var ute efter, men dum som jag var köpte jag den inte direkt och sedan var den så klart slut.

Därför blev jag så nöjd när jag hittade den i en matbutik vi inte brukar besöka och där de körde halva reapriset. Det kändes som bokreans sista suck och att det nästan var över innan den kom igång. En fin cupcakebok blev det också. Nä, jag lär kanske aldrig baka något ur den, men den blir fin i vägghyllan och hade varit en perfekt "gå-bort-present".

Köpte du något på bokrean?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har också bokreafyndat på ICA! Kram

Septemberflikka sa...

JA, Ica brukar vara bra tycker jag när det gäller böcker. Ang Change så tycker jag absolut du ska prova. Mitt lokala Change är grymma. kram

HOUSE of ADELA sa...

Jag älskar böcker! Visst är det kul med bokrea;)

Kramar
Adela

Unknown sa...

Mmmm cupcakeböcker kan man aldrig få för många av :-D
kram