lördag 17 mars 2012

Morgonstrul och i väntan på sommaren

Trist väder tog genast ner mig imorse, men jag satte igång med äggmuffins till frukost. Vad händer när de står i ugnen tror ni? Jo men visst, en propp går. Smakrådet och grannen träffas i hallen för att lösa det. Och de lyckas - för en stund. Strömmen gick om och om igen, allt medan mina muffins stod i ugnen. Till slut fick diverse maskiner stängas av så att ugnen skulle kunna fortsätta vara på.

Den rosa blusen har jag visat tidigare då jag frågade efter färgen på rosetten som saknas. Nu har även linnet kommit hit. Det gick bara inte att motstå när det dök upp!

Rymligt i storleken och på gränsen till för uringat, men förhoppningsvis känns det bättre när man fått lite färg till sommaren.


3 kommentarer:

Sofia sa...

om sötnosarna vill man ju ha bara för den fina loggans skull! Kram

Charlotte sa...

Jag har ägt blusen en gång i tiden, var ett av mitt första Odd molly plagg..
Köpte den faktiskt på MQ i Kristianstad...:)
Sålde den på Tradera, var för lite....:(
Önskar dig en fin lördag!
Kram

Unknown sa...

Riktigt fina dom där gamla godingarna! Kram