söndag 25 mars 2012

Fortsättningen i Odd Mollybutiken

Denna ljuva outfit mötte oss i dörren...

...efter att vi åkt taxikaravan till Odd Mollybutiken.

De ljuvligaste minicupcakesen och rosa kvinnodryck (!) fanns framdukat.

Här hade jag siktet inställt på det jag inte hittade på stan tidigare - en rosa Lovely knit, som om jag skulle behöva flera! Men jag hade fått för mig att detta definitivt var färgen för mig. Vilket huvudbry det gav mig dock. Min kropp är inte LK-anpassad och efter lite hjälp från andra bestämde jag mig till slut för en storlek. Sedan grämde jag mig för det hela vägen hem... Men det blir nog bra!


Vilken härlig tjej! Och i min favoritklänning dessutom!

Det var många andra än mollymaffian i butiken och jag får väl medge att jag undrade lite vilka de var. Men den där idolkillen kände jag igen (snälla, analysera inte mina TV-vanor nu).


Hejd då Odd Molly!
Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång!

7 kommentarer:

Maria Ikola sa...

Tack för kommentaren hos mig! Det gick nog bra trots finskan. De här bilderna är riktigt läckra, tack igen!

Septemberflikka sa...

Haha, ja Sebastian hängde där rätt länge. Måste känt någon där inne. Eller så passade han på att njuta av spektaklet ;-)

Håller tummarna för auktionen! Jag älskar min.

kram

Karma sa...

Tack för fint möte! Kram

Helen sa...

Och då måste jag ju såklart fråga: Vem från Idol?

Unknown sa...

Visst sjutton, Karma glömde jag att fota!
Måste säga att Idol-Sebastian imponerade inte ett skit på mig. Dryg snorunge som dessutom stod med några småbrudar utanför som garvade åt oss. Fy fan rent ut sagt! Kram

Fröken Abbe sa...

Haha, nä Linda, jag menade absolut inte att jag var imponerad! Jag bara undrade vad sjutton de gjorde där och vilka de var egentligen.
Kram

Gamla mamman sa...

Vi ses ju till påsk igen hoppas jag :-) Hoppas resten av helgen också var bra!

Kramar