söndag 18 februari 2018

Pinchos - testa och undvik!

På alla hjärtans dag släpade vi oss iväg till Pinchos, liksom många andra. Jag förstår inte det här med "fullbokat" när det aldrig är fullt i restaurangen.

Eftersom jag skulle köra testade jag att beställa in en alkoholfri mojito. god! Jag smakade faktiskt ingen skillnad. Dock är det väldigt lite dryck i glaset som är fullproppat med is.

En ny rätt jag testade var den lilla hamburgaren med ost och en pyttebit bacon. Den var inget att ha. Helt okej smak, men ändå för torr och trist. Hade de kanske glömt något som skulle vara på? Den här ska jag undvika.

En nyhet på menyn var fish taco som jag aldrig ätit innan jag testade det på Pinchos. Med rejäla mangobitar var det riktigt gott! Testa!

En av kvällens höjdpunkter var desserten; chokladfondant med vaniljglass, dumleflarn och karamellsås. Det var mycket smak och även om det knappast var en chokladfondant så smakade det riktigt mycket choklad och var gott!

Inga kommentarer: