fredag 4 augusti 2017

Skynda reafynda hos Kappahl!

I Kappahls butiker får man just nu 70% på reavarornas ordinarie pris. Men skynda fynda för enligt en butiksanställd jag pratat med gäller det bara denna vecka, sedan återgår det till de ursprungliga reapriserna. Så ett par byxor som nu fås för 70% återgår till 30%.

Jag hade tidigare provat ett par shorts, så nu passade jag på. Blev visst mer än ett par...
Linneskjorta och rosa shorts - båda på rea!

Röda shorts att liva upp dagen med.

Linneshorts med knytskärp i midjan. 
Jag skulle aldrig köpt de här till ordinarie pris.

Jag hade tur som lyckades knipa de sista shortsen! 
Stadens ena butik såg faktiskt bedrövlig ut. Jag tror aldrig det sett så utplockat ut samtidigt som höstkläderna trängdes i andra delar av butiken.

På nätet är reaupplägget lite annorlunda. Där gäller 25% extra på rean.

2 kommentarer:

Titti08 sa...

Ja jag har ju fyndat pyjamasdressen och en tröja.
Bra priser.
Likaså på Lindex.
Tevlig helg.
Kram Titti

Lingonberrie sa...

Tjusiga! Tre par till bra pris ju. :) Jag var inom Lindex idag på vägen hem och såg massor med intressant men så ska jag hinna med det där tåget.
Kanske i morgon.
Kramen!