måndag 3 juli 2017

Reashoppat hos Odd Molly

Egentligen tyckte jag inte att det fanns något särskilt intressant på Odd Mollys rea, men eftersom jag hade ett presentkort som snart gick ut tog jag mig en extratitt. 

Till slut fastnade jag för den här supermjuka toppen. Jag har den redan i svart, så att det skulle bli ett bra val visste jag. Dock var jag tveksam till färgen eftersom grön inte är en färg jag gärna bär. Men den lilla rosa kanten tillförde något och ihop med rosa shorts blev det inte så dumt, tycker jag.

Lite väl urringad för att bäras på jobbet, men nu på sommaren och här hemma funkar den.

Givetvis skulle ju äldsta prinsen vara med.
Ni ser ju så demonstrativt han sitter.

"Ge mig uppmärksamheeet!"

Efter en tur på stan där jag besökte en butik som säljer Odd Molly blev det faktiskt en beställning till...

1 kommentar:

Titti08 sa...

Blev några köp för min del också.
Ska hämta paketet i e.m.
Dock ej allt till mig, några presenter.
Kul med kisse!
Kram Titti.