tisdag 25 juli 2017

Byxor hos Kappahl

Ni vet att det varit inne med pyjamasliknande plagg sen ett tag nu. Inte riktigt min grej, men en del plagg har sett riktigt snyggt ut på andra.

Plötsligt dök det upp något liknande på Kappahls rea. De var faktiskt fina, så jag bestämde mig för att prova trots att jag inte alls kände mig säker på det här. Jag köpte blusen. När det sen blev 70% rabatt på byxorna köpte jag hem dem för att testa.
Alltså, de är sjukt långa så det kanske betyder att det bara är långa människor som ska köra på det här. Men så sköna de är! Så såg jag i en tidning där en kurvig läsare stylats med liknande byxor med klackar till och det var snyggt.

Jag passar inte riktigt i dem här, men jag känner lite för att strunta i det för de är så sköna och fladdriga.

1 kommentar:

Titti08 sa...

Köpte byxorna idag, som du säger väldigt lååånga.
Ska korta av de.
Kram Titti