måndag 17 oktober 2016

Rituals adventskalender är här!

I dag hämtade jag ut adventskalendern från Rituals.
Oj, vilket stort paket det var! Men som vanligt var det ju en massa luftkuddar i.

Hos mig har kalendern ännu inte kommit ut i butik.


Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är bra eller dåligt att man redan vet vad som finns i.
Det är ju bra att man vet vad man köper så man inte känner att man slänger ut pengar i onödan på skräp. Samtidigt är det ju lite trist eftersom överraskningsmomentet - själva meningen med en adventskalender - försvinner.

Vad tycker ni?
Har ni också köpt kalendern?

2 kommentarer:

Maria sa...

Japp såklart var jag ju också tvungen till att köpa denna fina kalender *älskar Rituals saker*, hämtade ut i förra veckan......visst blir man aldrig för gammal för att ha en julkalender *skratt* =)
Hoppas att allt är bra med dig <3
Änglakramar Maria

Anonym sa...

Kul kalender. Trist bara att den är omöjlig att få tag i. :o(