måndag 10 oktober 2016

Glossybox throwback sale

Ojoj! Jag har ju gillat konceptet med Glossybox även om jag får saker som över huvud taget aldrig kommer inhandlas. Ibland har jag undrat om det bara är jag som får knasiga färger. Nagelsaker går ju helt bort eftersom jag aldrig använder sånt, knallröda läppstift likaså. Profilen bryr de sig knappast om. 

På senaste tiden har det strulat väldigt mycket. Två månadsboxar kom dagarna upptill varandra och mina trowbackboxar kom inte alls. Så jag skrev ett argt mail och så efter ytterligare ett tag kom de äntligen, en och en halv månad sent. Eftersom de sålt slut undrar jag om de fick leta längst in på lagret efter något att skicka till mig. Mina boxar var nämligen båda från 2015.

Den här söta travelboxen hade jag inte sen innan så det var ju positivt!
Bra saker förutom den där nagelpenseln. Läppbalsamet doftar ljuvligt!

Den andra boxen kom några dagar senare. Den hade jag sedan innan men den här gången fick jag en annan mer användbar färg på pennan och Carmex som jag inte fick förra gången.
Tummen upp igen!

Vilka boxar fick ni?

1 kommentar:

Titti08 sa...

Den översat boxen har jag sedan tidigare.
Den är så fin. Finare än innehållet!
Inget beställt sedan Mors Dags -boxen.
Brukar även beställa Nyårs-boxen.
Kram Titti