tisdag 4 oktober 2016

Hur tänkte ni här Kappahl?

Jag tänkte jag skulle passa på att köpa mig ett par sköna byxor, och hade Kappahl i tankarna eftersom jag blivit tipsad om att de har supersköna joggers.

Det var de här jag sökte. Notera att det bara går en liten söm från fickan mot låret.

Tyvärr fanns det bra kvar några enstaka i små storlekar. 
Det är dock dessa som visas på bilderna vid jeansen. När jag frågade om det fanns fler hänvisades jag till de här:

Här går sömmen över hela låret mot insidan av benet.
Detta var de nya uppdaterade byxorna enligt personalen. Jaha, det var ju synd att ni inte har de som finns på skyltarna!

Behöver jag påpeka att det inte alls är särskilt snyggt på breda lår? Alltså, hur tänkte ni här Kappahl?
Hur många tror ni det är som villl förstärka intrycket av breda lår?

Här blev det lördagslunch.
Hur härligt är det inte att sitta ute och äta första oktober?
Tyvärr fick vi vänta aplänge på notan och vi ville bara gå vidare medan andra gäster fick både beställa och börja äta. Lite konstig prioritering eftersom de borde vilja få vårt bord till nya gäster. Alla ville ju sitta ute i värmen.


1 kommentar:

Lingonberrie sa...

Så knepigt med jeansen. :( Köpte ett par på Lindex idag som jag är jättenöjd med, fast det är mer jeggings eller vad 17 det nu heter.
kramar och trevlig kväll