söndag 29 november 2015

Har du testat luxplus?

Överhopad av olika erbjudanden i helgen, googlade jag runt efter en produkt och snubblade över luxplus. Jag har aldrig tidigare hört talas om den.

Luxplus ska tydligen vara en shoppingklubb med månadsavgift och därigenom kan man köpa vissa produkter väldigt förmånligt. Dessa får man dock endast köpa en av, medan andra produkter ligger i samma prisklass som andra nätbutiker. Sortimentet är inte så stort och eftersom varor listas som slutsålda antar jag att man inte kan vara säker på att en viss produkt ska finnas i sortimentet.

Men jag hittar inte så mycket om det när jag googlar runt. Köper de in utgående produkter? Är det äkta varor? Köper de in större partier av vissa produkter?

Har du testat eller hört talas om luxplus?

Inte den produkt jag sökte.

Inga kommentarer: