tisdag 3 november 2015

Glossybox

Tydligen har shoppingfan fullständigt flugit i mig på sistone och det måste jag faktiskt ta tag i.

Efter att ha läst runt en hel del på nätet om Glossybox bestämde jag mig för att testa en box. Trots att det jag läst mest var negativt eller hyllningar. Inget mittemellan. 


Oktoberboxen 2015

Men jag är just mittemellan. Jag testar nog en box till, men det är väl knappast något jag lär fortsätta med. Eller? Jag har ju inte testat någon av produkterna, de kom igår. Så vem vem? Jag kanske blir helfrälst?

2 kommentarer:

Flippis sa...

Jag har också övervägt det, men tycker jag ska använda det jag har först...usch, förnuftigt, jag vet men trött på att ha en massa jag kanske inte använder. Men nu blev det lite frestande igen...kanske en julbox? Kram

Titti08 sa...

Ett tag prenumererade jag på Glossy Box men det blev till slut för mycket som samlades på hyllorna.
Nu brukar jag beställa till Jul o Mors Dag, kanske något mera.
Kram Titti