onsdag 25 november 2015

Andra glossyboxen

Idag hämtade jag ut min andra box från Glossybox. Och det kändes positivt!

Lippgloss från Lindex i vad som ser ut som en trevlig färg, ögongel, ansiktsvatten och en kajal i en spännande färg. Men så spännande var det inte när jag testade den. Färgen blev ljusare och jag såg ut att vara sjuk, full eller Halloweensminkad. Synd!

En liten ansiktsgel från Maybeauty fanns också med och den är jag nyfiken på att testa efter att ha läst om märket hos att vara någons fru.

En box jag uppskattade!

5 kommentarer:

Titti08 sa...

Har precis beställt julboxen, den brukar vara prisvärd med fullstora produkter.
Kram Titti

Fröken Abbe sa...

Det gjorde jag med! :o)
Kram

Yohanna af skovde sa...

Tråkigt att du inte var njd med läppgrejerna! Har du beställt den limited edition-jul-lådan?

Emma - Merakibeauty sa...

är så sugen på att testa :)

Lingonberrie sa...

Kul med lite make. :) Det behövs små överraskningar.
Kram