söndag 16 mars 2014

12 358 steg

Hur skulle jag göra för att få ihop mina 10 000 steg?
Jo, jag åkte till Väla!
 
Nja, det kanske inte bara var för den sakens skull, det råkar ju vara 40 års-firande där med en massa bra erbjudanden i butikerna. Men det förenade ju nytta med nöje!
 
Och så kunde jag ju passa på att prova den där Odd Molly-koftan jag sett fram emot.
Men... inte det snyggaste på en blekfis som jag.
 
Eftersom jag utförde ärenden åt Smakrådet också fick jag faktiskt använda en shoppingvagn för att inte tuppa av (tack för det tipset!). Det är galet varmt att gå där med vinterjacka och släpa på en massa påsar!
 
Några av mina fynd var en Clarinskräm för 99 kr och några prover till det, två par skor för 60 kr, kuddfodral och ljuslyktor för 10 kr/st, en plåtkruka och så Smakrådets kavajer och skjorta.

1 kommentar:

Fiona sa...

Du är ju makalös på att kunna shoppa och reafynda! Önskar att jag bodde närmre så jag kunde åka och shoppa med dig någon dag:)
Kram