lördag 5 april 2014

Jaha

Jag skulle vilja skriva lite, fota lite och göra inlägg fyllda med vårkänslor.

Verkligheten är illamående, magont och diarré i en vecka nu. Att man är hemma från jobb respekteras inte helt av alla kunder. Nä, jag måste ju lösa deras problem på studs fastän jag inte ens är på plats. Hur tänker en del föräldrar? Detta spär ju bara på den stressade situationen redan och att känna att man måste lösa andras problem som inte har med mig att göra påverkar mig starkt.

Jag som skulle städa och packa. Soffläge är det enda som funkar och tårar av frustration brinner i ögonen. Vad tänker de på jobbet? Är hon hemma nu igen? Det är ju bara en månad sedan sist.

Så många tankar...

3 kommentarer:

Titti08 sa...

hoppas det snart känns bättre.....bläh för jobbiga människor.
Kram Titti

Flippis sa...

Tråkigt, tråkigt... Hoppas du kryar på dig snabbt men ändå tar den tid du behöver. Hälsan är väl viktigast? Säger "snusförnuftiga" Moral- Madde. Kramar i alla fall

Helen sa...

Men är du - bara du - som är viktig för dig!
De andras tankar och åsikter; vem äger dem? Inte du.
Krya på dig!