torsdag 6 mars 2014

Yrsel och rea

Nope, det var inte rean som gjorde mig yr!
I fredags var jag inom Gina Tricot, av alla ställen, och de har ju alltid rejäl slutrea.
Nu var det inte mycket kvar, men varje gång jag kom ur provrummet hängde några nya plagg där så det blev flera turer till provrummen.
 
De här nedan tillexempel. Önskar att jag kunde ha dem för de kostade bara 49 kronor styck!
 
Mönstrad top som var längre bak.
Fin, men jag trivdes inte riktigt i allt mönstrat till mitt bleka ansikte.

Oj, så skön den här var!
Dock inte bästa modellen med snörning mitt på magen.
 
Annars har veckan inneburit några rejäla yrsel- och illamåendeattacker, vårdcentralen på det och skjutsas hem från jobbet. Riktigt kul ju! För jag råkar ha en fullpackad helg framför mig, varit i en utdragen budgivning på hus och irriterande missförstånd precis innan jag tuppade av.
Så nu oroar jag mig för det med...
 
Och något kugghjul hittar jag inte i Blogger-appen.

2 kommentarer:

Mollymera sa...

Så ni missade huset?
Krya på dig!!
Här är en sjuklig till :(
Kramar

Flippis sa...

Usch så tråkigt, ta hand om dig och tyvärr kan jag inte hjälpa dig m blogger, för jag kör aldrig från luren :( Kramar