torsdag 9 januari 2014

En utdragen historia

Den provades när den kom, förkastades, provades igen på rea, förkastades igen, gillades, satte sig på hjärnan, provades återigen och förkastades av förnuftet och Smakrådet.

Men nu gick den inte att motstå längre.
Färgen är ju underbar, den är skön och gosig och priset var det rätta. Jag får väl fortsätta tycka den är fulfin.


Feeling wrap cardigan i dark pink.


I Göteborg upptäckte jag att jag aldrig köpte vantarna som jag tänkt, så på väg hem svängde vi in om Freeport igen. Nu var alla lådorna på golvet borta, de måste gått åt dagen innan men vantarna var kvar - om än inte lika många som dagen innan.


Vidare mot Kungsmässan för lite mat och butiksspaning.

Det kan man verkligen kalla en shoppinghelg!
På två dagar hann vi med Gekås, Freeport, Göteborg city och Nordstan, Freeport igen och Kungsmässan.

3 kommentarer:

Flippis sa...

Fulfin är ordet för den, men så som du snurrat upp den på andra bilden är ju ursnyggt! Färgen är såklart ljuvlig, ännu ett köp att gratulera till alltså, kram

Unknown sa...

Läcker färg, sen kan jag nog hålla med om ordet fulfin:) Kram

Nära vill jag leva sa...

Fulfin är ett perfekt ord för koftan, snygg färg och en riktig myspyskofta.
Kram