lördag 4 januari 2014

En rea-outfit under tusenlappen

Jeans Wanga hittar du här, Elle blouse Odd Molly, boots Duffy.
 

 Så här ser det ut på en tjockare modell:
 
 
Jeansen är egentligen gjorda för att hasas ner på höften, men det passar ju inte alls på mig. Enligt den trevliga kvinnan på Fiorucci var det många som köpte dem som vanliga skinnyjeans för när de dras upp hamnar de i midjan och vi kurviga slipper low cut. Jag har alltså storlek s och de är väldigt sköna!
 
Elle blouse inhandlades i Odd Molly-butiken på Freeport och är en sample som alltså är stor i storleken. Jag föll direkt för den fina färgen och det sköna materialet! För att inte tala om priset...
 
Bootsen går jag fortfarande runt med här hemma, men jag tror nog de får stanna. Egentligen har jag ett par andra i tankarna också, men frågan är om de används så mycket i förhållande till priset.
 

4 kommentarer:

Fiona sa...

Snyggt! Så himla kul när man får ihop en kombi så där och till bra pris:)
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Snygg outfit!!
Mmm låter gott det du planerar för kvällen!:)
Men vad trist att det är så med bloggen, undrar vad det beror på?....
Får kolla läget lite om det!:)

Kram
Adela

Mollymera sa...

Den lila tröjan har jag också provat, STOR för att vara en 1a!! Letade efter en annan färg men den fanns bara i lila.
Trevlig kväll C

Nära vill jag leva sa...

Snygg kombo till snyggt pris och bootsen ser så där riktigt sköna ut.
Kramar