söndag 9 juni 2013

Matförgiftad?

Fy sjutton vilken morgon jag haft! Vaknade yr och när jag öppnade ögonen var hela rummet förvridet. Stapplade hit och dit och när jag nådde fram till toaletten kastades jag in i väggen och sjönk ner. Det kändes som att någon stod och knuffade mig från sidan. Sen fick jag hänga där ett bra tag tills jag kunde lägga mig på toagolvet med filt över mig och värsta frossan.

Lååångt senare tog jag mig tillbaka till sängen och fick sova lite. Men så vaknade jag yr igen och hann bara ropa på Smakrådet innan det var dags igen. Fy tusan! Hann inte ens sätta mig upp...

Det blev en ny tur till toan där jag så småningom fick någon timmes sömn. Så idag har jag varit totalt urlakad och var ändå tvungen att jobba lite. Och några turer till tvättstugan var ju ett måste...

Dagens positiva? Lyckades boka in en jobbintervju trots min hängighet.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Känner igen det där. Blev matförgiftad efter ett julbord för 5 år sedan. Inte roligt alls! Kram

Gamla mamman sa...

Fy sjutton din stackare! Hoppas det har släppt nu. Matförgiftning kan verkligen vara helt för jävligt, man tror nästan man ska dö. Krya på dig nu!

Kram

Flippis sa...

Men fy vad obehagligt, hoppas du piggar på dig snabbt. Kryapådigklem