tisdag 4 juni 2013

Att få paket

Igår skulle man kunna tro att det var födelsedag i Abbehuset, så många paket som det dök upp på en och samma gång. Hela brevlådan var tydligen fullastad.

Jo, det var faktiskt födelsedag. Smakrådets. Så lite synd var det ju förstås att alla paket nu var till mig. Extra dåligt samvete får jag ju eftersom Smakrådet inte har någon familj kvar i livet nu. Förra året blev det ju inget firande alls eftersom hans pappa hastigt gick bort någon dag innan.  Men dessa paket hade han nog ändå inte velat ha...

Jag blev dock lite överraskad av ett som jag inte direkt förväntade mig just igår, även om det fanns i mina tankar. Rara Eva skickade den härliga vinsten så fint!



3 kommentarer:

Flippis sa...

hihi...men grattis till vinsten och vilka härliga bilder i föregående inlägg! Klem

Nära vill jag leva sa...

Så skönt att den äntligen kom fram. Ja den som väntar på någonting gott och så vidare.
Kramar

Fiona sa...

Grattis till vinsten! Så kul att den kom fram till sist:)
Kram