torsdag 25 maj 2017

Sneakers från Lager157

Idag släppte Lager157 sin nya skokollektion, vilka säljs till halva priset de första dagarna. Vita skor brukar ju inte vara vita så länge, så då kan man ju passa på att köpa dem billigt.

Skorna skilde sig väldigt åt i storlekarna. Jag köpte tre par i tre olika storlekar.
Här passar mina gelsulor perfekt att använda!

Racket
Här gick jag ner en storlek till 37. Dessa gillar jag!



O2
Här var det ingen tvekan om att jag var tvungen att gå upp en storlek till 39!


Light
Dessa passade perfekt i min vanliga storlek 38.
De är väldigt formbara och ger inte mycket stöd. Sulan är ju tunn framtill, nästan som att gå utan skor. Men de var sköna och får bli mina inneskor på jobbet.


Lager157 är en butik jag ratat i ett antal år. När de först etablerade sig här nere tyckte jag storlekarna var väldigt skeva och det var ingen butik för mig.

Men för någon månad sedan gick jag ändå inom och såg att de hade den perfekta rosa färgen i sin kollektion. Och plötsligt hittade jag en hel del plagg som passade.

Inga kommentarer: