lördag 25 mars 2017

Rituals sista VIP-shopping

Igår eftermiddag hade Rituals VIP-shopping på eftermiddagen och i webbutiken gällde det fram till midnatt. Jag köper alltid på mig lite för mycket vid sådana här tillfällen...

Jag fick veta att detta var sista gången Rituals hade dessa VIP-event. Det var bestämt från huvudkontoret i Holland. De kommer fortsätta ha bokningsbara event men då måste man alltså dra ihop ett gäng först.


Det blev doftstickor för vardagsrum och sovrum, handkräm och handlotion och deras underbara schampo. Åh, vad jag älskar detta eukalyptusdoftande schampo!
På köpet kunde man välja en herr- eller damgåva. Eftersom Smakrådet inte uppskattar sånt tog jag denna gång hudvårdsrutinen till mig själv.

1 kommentar:

Theresa williams sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.