söndag 26 mars 2017

Idag är jag grårosa, H&Ms artikelnummer och tiden

Idag skrotar jag runt i babyrosa sammetshood och jeans i den perfekta gråa nyansen.


Köpte två par EXAKT likadana byxor på H&M och de heter samma. Men när jag skulle lämna tillbaka ett par var det tydligen fel byxor jag fått med mig eftersom de hade olika artikelnummer. Varför ändras artikelnumret när byxorna är identiska med samma namn?

Idag är det verkligen vårvärme och vi var duktiga som tog en stund i trädgården. Vi är verkligen inga trädgårdsmänniskor och något måste göras åt den, men vi vet liksom inte riktigt vad som skulle bli bra. 
Jag passade på att sitta ute en liten stund och vad härligt att känna ansiktet värmas upp en smula!

Alldeles nyss sa de på radion något om tiden. VA?! Jag har helt missat att det var dags att ändra klockan. Mina mobilalarm får alltid spunk när det är dags för ändring, suck!

1 kommentar:

Theresa williams sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.