söndag 8 mars 2015

Filmtips The Best of Me

En kväll bestämde vi oss för att se en film. Och när jag får välja blir det romantiska komedier för jag vill ha något lättsmält efter tunga jobbdagar.


Hittade The Best of Me som jag aldrig hört talas om. Det blev inte den filmkväll jag hoppats på. För jag grät. Och grät lite till.


Filmen handlar om en man och en kvinna som var ett par i high school och nu återförenas genom ett arv. Genom tillbakablickar får man följa deras bakgrund och historia för att förstå nutiden.


Är du sugen på lättsmält romantik eller behöver gråta ut är detta filmen för dig!


Bildresultat för the best of me




1 kommentar:

Flippis sa...

Jag ska nog se den. Ibland behöver man gråta och storyn verkar intressant. Tack för detta och hoppas allt är bra med dig, Kramen