onsdag 25 juni 2014

Reaspaning

Reaspaningen fortsatte på Österlen. På ett varuhus som man åker till för att kolla lite utan att vara ute efter något speciellt. Men den här gången skulle vi faktiskt spana på resväska efter ett tips vi fått. Och resväska blev det!

Medan personalen letade på lagret efter resväskan kollade jag in klädavdelningen. Som på senare tid försämrats rejält. Till att bara vara tantkläder. En liten hörna med bland annat Only/Vero Moda och annat okej finns dock och där hittade jag de här: 

Ljusrosa byxor nersatta till 249 kronor.

Oversize tröja med tryck på ryggen nersatt till 149 kronor.

Ja, och så de här zebrabrallorna som kunde fyndas för 169 kronor.

Massa snygga skärp fanns också. Det breda mitt i bilden var av skinn och kostade 149.
Skulle jag absolut kunna tänka mig!


Tröjan var superskön men jag hade velat ha en storlek större, så för mig blev det inga köp.


Inga kommentarer: