fredag 2 maj 2014

Provkollektion hos Odd Molly Freeport

När jag fick mail om att Freeport skulle ha provkollektionshelg bestämde vi oss för att åka dit 1 maj när vi var lediga.

Enligt tjejerna i butiken hade det sålts mycket första dagen och av accesoarerna fanns inte så mycket kvar. Men skam den som ger sig! Jag tillbringade ohälsosamt mycket tid i butiken, men ibland tycker jag det är skönt att ta det lugnt och verkligen titta igenom och fundera.

Två cerise klänningar fick följa med hem.

Så här sitter den lilla ettan på stora mig.

Den här lilla söta saken...
...öppnas upp till en användbar shoppingpåse.
En sådan hade min mamma med sig på marknader när jag var barn.


Alldeles onödig var den lilla myntbörsen i rosa läder.

Det var kanske även axelremsväskan.
 

Mössan var självklar, men sleevewarmers var jag väl inte i behov av.
De fick ändå följa med på grund av att priset var rätt.
 
Pernilla lyckades hitta de sötaste små väskorna, vi får hoppas hon visar dem!
 
Syns det ett tydligt tema här i färgskalan?

5 kommentarer:

NAIMIEZ sa...

Åh, så snygg! Fanns det fler av den vänstra klänningen? Storlek 1....

Kram! Sanna

Fröken Abbe sa...

Hejsan Sanna!
När jag var där såg jag bara de jag norpade åt mig.

Kram

Titti08 sa...

Åh så mycket fint i allra trevligaste färgskalan.
Kram Titti

Unknown sa...

Du gillar väl inte rosa;) Kram!

Pernilla sa...

Jättefina fynd du gjort. De rosa klänningarna gillar jag. Jag har ju spacecase short dress fast i rosa. Köpte du den? Kul att ses igen! Bamsekramar <3